Gdy facet wstaje z łóżka

Od przebudzenia do wyjścia z domu daleka droga. Wielu twierdzi jednak, że w przypadku mężczyzn jest ona o wiele krótsza niż w przypadku kobiet. Jak wygląda typowy poranek faceta?

Golić się czy się nie golić? Oto jeden z najczęstszych dylematów mężczyzn. Jeżeli już się do tego zmobilizują to zazwyczaj jako powód podają chęć osiągnięcia atrakcyjniejszego wyglądu i lepszego samopoczucia. Jeżeli jednak czas nagli to jest to jedna z pierwszych rzeczy wśród wielu porannych zajęć, z której mężczyzna rezygnuje.

Kompletny brak czasu

Nie da się ukryć, że poranek to ten moment dnia, kiedy mężczyźni mają najmniej czasu. Blisko 60% z nich właśnie wtedy spieszy się najbardziej. Inne pory dnia są tu zdecydowanie o wiele łaskawsze. Na spotkanie ze znajomymi spieszy się bowiem 14% panów, a na spotkanie z partnerką 10% z nich. Z kolei w drodze na zakupy czy trening zaledwie 7% mężczyzn. Te statystyki jeszcze lepiej pokazują, jak poranek wyróżnia się na tle innych pór dnia.

Dziś się nie golę!

W porannym pędzie często trzeba jednak z czegoś zrezygnować. Z czego? Mężczyźni rezygnują zazwyczaj z golenia. To właśnie zarost cierpi na tym najbardziej. Jest tak przynajmniej w blisko 40% przypadków. Zaraz po zaroście uplasowało się śniadanie. Zrezygnować z niego jest w stanie 34% panów. Mniej, bo tylko 14% i 13% mężczyzn wyszłoby odpowiednio bez wykonania takich czynności jak wyprasowanie koszuli czy ułożenie fryzury.

Marzenia o lepszym poranku

Wspomniane wielokrotnie golenie jest sporym problemem dla panów. Połowa Polaków chciałaby, aby cały proces przebiegał zdecydowanie szybciej. Więcej, bo aż 62% respondentów twierdzi, że możliwość szybszego golenia rano pozytywnie wpłynęłaby na resztę dnia.

Jeżeli chodzi o powody, dla których mężczyźni się golą to na pierwszym miejscu znajduje się atrakcyjny wygląd. Tę opinię potwierdza ponad połowa Polaków. Zdanie żon i partnerek wpływa natomiast na opinię 21% mężczyzn. Praca nie jest już jednak tą kwestią, która motywuje facetów. Ze względów zawodowych goli się tylko 14% badanych.

Źródło: Partner of Promotion

Karol Pisarski
Polecamy

Powiązane Artykuły