Kobiety sukcesu na uczelni Vistula w Warszawie

W czwartek 7 czerwca na Grupie Uczelni VISTULA w Warszawie odbyła się kolejna z cyklu Akademii Wiedzy i Sukcesu.

Uczestniczki Akademii miały okazję do nabycia m.in. praktycznej wiedzy pomocnej w prowadzeniu własnej działalności firmy, dowiedziały się, jak kreować swój wizerunek, jak obserwować rynek i dostosować do jego potrzeb swój biznes, a także jak zwiększyć sprzedaż i jak budować relacje – te biznesowe i te osobiste.

Akademię otworzyły: Jolanta Żyśko – rektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji Grupy Uczelni VISTULA oraz właścicielki GM Lifestyle, twórczynie projektu „Sukces jest Kobietą”: Anna Chodacka-Penier i Aneta Zadroga.

Prelegentki dzieliły się swoją wiedzą i doświadczeniem. Olga Wilińska z firmy IBI.pl opowiedziała o tym, jaki rodzaj reklamy wybrać dla swojej działalności, rektor Jolanta Żyśko podkreślała, jak ważne są marzenia w dążeniu do zawodowych (i nie tylko) sukcesów, Monika Toczyńska, Prezes Kancelarii Audi x Polska sp. z o.o. w bardzo inspirującym słuchaczki wykładzie przedstawiła zagrożenia jednoosobowej działalności gospodarczej.
Agnieszka Nowak-Motyka reprezentująca firmę Kotrak S.A. opowiedziała o dywersyfikacji produktów i rynków, prezentując swoją firmę jako przyjazną kobietom, bowiem blisko 40 proc. zatrudnionych w Kotrak S.A., mimo typowo „męskiej” branży nowych technologii, stanowią kobiety. Marzena Miaśkiewicz, Prezes Doceo Sp. z o.o. wygłosiła wykład motywacyjny „O sile kobiet” dowodząc, jak ważne są spotkania, z których można czerpać energię oraz inspirację do dalszego działania.
Akademia zakończyła się konkursem z nagrodami, które ufundowali partnerzy, czyli marka naturalnych kosmetyków VIANEK oraz marka dermokosmetyków AMADERM.

Akademia Wiedzy i Sukcesu jest częścią projektu „Sukces jest Kobietą”, który co roku finalizowany jest wydaniem książki z kilkudziesięcioma wywiadami z przedsiębiorczymi Polkami. Publikacji i działaniom promującym kobiecą przedsiębiorczość towarzyszy Akademia Wiedzy i Sukcesu. – Akademia, to kolejny z elementów projektu „Sukces jest Kobietą”, który wdrażamy w życie. Oprócz dużej dawki motywacji i inspiracji, które można znaleźć co roku w książce, chciałyśmy dać kobietom także praktyczną wiedzę niezbędną do budowania własnego biznesu. Odpowiedzieć na najprostsze, a jednocześnie najtrudniejsze pytania: Jak się do tego wszystkiego zabrać i z jakich rozwiązań skorzystać, kiedy już uda nam się wystartować – podkreśla Aneta Zadroga, pomysłodawczyni projektu „Sukces jest Kobietą”, wydawca książki.

Patronami i Partnerami Akademii są takie instytucje, firmy marki, jak: Centrum Praw Kobiet, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, europosłanka Róża Thun, Beata Gogulska, Olga Wilińska z IBI.pl, Kancelaria AUDIX Polska, kancelaria prawno – podatkowa Boolska.pl, kosmetyki Synchroline, marka dermokosmetyków Amaderm, kosmetyki naturalne Vianek, dystrybutor żelu Feminum oraz hotel Manor House SPA.

Partnerem Głównym wiosennej edycji Akademii „Sukces w praktyce” w 2018 roku została Grupa Uczelni VISTULA.

 

Piotr Sztompke
Polecamy

Powiązane Artykuły