A może biznesowy lunch z Jeffem Bezosem?

Czy biznesowy lunch z Jeffem Bezosem, Georgem Sorosem lub Dolce i Gabbaną brzmi jak świetna okazja do zadania ciekawych pytań i poznania tajemnicy ich sukcesu?

Według teorii sześciu stopni oddalenia, każdego z nas dzieli tylko sześć kontaktów od innej, dowolnie wybranej osoby na świecie. Ale na dotarcie do wpływowych osób mamy na to lepszy i szybszy sposób – możesz poczuć się, jakby był/była na lunchu z Jolie, Merkel czy Dolce&Gabbaną dzięki książce „Lunch z ludźmi sukcesu”. „Lunch” jest kluczowym słowem – taka forma wywiadu ujawnia dodatkowe informacje o rozmówcach – jakie restauracje wybrali, co zamówili, jak wchodzili w interakcję z personelem.

9 listopada 2022 roku będzie miała premierę książka wydawnictwa Znak Literanova “Lunch z ludźmi sukcesu”. Zebrane wywiady z miliarderami, politykami, właścicielami światowych marek oraz gwiazdami prowadzone przez dziennikarzy Financial Times stanowią doskonałą inspirację i motywację do działania, dalszego rozwoju.

Co sprytnym redaktorom udało się pociągnąć za język rozluźnionych rozmówców? Jakie tajemnice mogli wyjawić wielcy politycy i miliarderzy podczas casualowego lunchu?

“Lunch z ludźmi sukcesu” to nie tylko pouczająca lektura, lecz również wyborna rozrywka i świetny pokaz dziennikarskiego wyrobienia w starciu z wielkimi umysłami współczesnego świata.

  • Dlaczego Jeff Bezos pracuje przy zwykłym tanim biurku?
  • Jak to możliwe, że szef największego towarzystwa ubezpieczeniowego uprawia jeden z najbardziej ekstremalnych sportów na świecie?
  • Jak George Soros zarobił miliard funtów w ciągu jednego dnia?
  • Jak wygląda lunch z Michaelem O’Learym w „standardzie Ryanaira”?

Odpowiedzi na te i inne nurtujące pytania znajdują się teraz w zasięgu ręki.

Zbiór najciekawszych tekstów z rubryki-instytucji w Financial Times (ostoja weekendowego wydania, która ukazuje się od 1994 roku). Ponadczasowe, ekskluzywne wywiady, prowadzone w formie anglosaskiej, luźnej gawędy, różnorodna tematyka – od polityki, przez biznes, sport, kuchnię, po sztukę, modę i filozofię. Aspekt motywacyjny i inspirujący – poznaj osoby, którym udało się osiągnąć sukces w swojej dziedzinie, skorzystaj z ich doświadczenia.

Lionel Barber jest redaktorem FT, objął to stanowisko w 2005 roku, wcześniej pracował w Waszyngtonie, Brukseli i Nowym Jorku jako korespondent zagraniczny i starszy redaktor. Prowadził szeroko zakrojone wykłady na temat polityki zagranicznej USA i Europy oraz przeprowadzał wywiady z wieloma światowymi przywódcami.

Po książkę zapraszamy TUTAJ!

Michal Karas

Autor

Michal Karas

Polecamy

Powiązane Artykuły